Nasze sukcesy - Nasze sukcesy

Nasze sukcesy

tu jesteś: O szkole / Nasze sukcesy / Nasze sukcesy

O sukcesie szkoły świadczą sukcesy jej studentów. Naprawdę mamy się czym chwalić!

Kuba Sagan: zwycięzca Young Creatives 2016 + kilka nominacji na KTR 2016

Radek Dudzic 2 srebra i 2 brązy na KTR 2016 za Hivokryzję

Łukasz Słotwiński srebo i dwa brązy w kategorii Design, za oprawę wizualna kanałów C+ na KTR 2016

Adam Sierociński 2 srebra i 2 brązy na KTR 2016 za Hivokryzję + kilka nominacji

Bartek Jeglejewski Innovation AD 2016 - 2 srebra za Zaporę w Bieszczadach

Jan Cieślar - Innovation Ad 2016 - srebro i brąz za Prezerwatywy PSTP + dwa srebra i dwa brązy w KTR 2016 za Prezerwatywy PSTP i Zycie po śmierci

Krzysiek Grudziński srebro w kategorii audio/wideo KTR 2016 za klip Mariki i brąz w active advertising brąz za Alivię. 

Janek Cieślar: shortlista Cannes 2015, złoto Golden Drum 2015.

Bartek Jeglejewski: srebro Golden Drum 2015.

Kacper Stępień: zwycięzca polskiej edycji Young Creatives w kategorii Film, a takze zwycięzca polskiej edycji Young Creatives Integrated. 

Mamy juz pierwszych dyrektorów kreatywnych: nasz absolwent Krzysiek Grudziński po kilku latach pracy w agencjach Scholz-and-Friends i Publicis został dyrektorem kreatywnym agencji Radna! Kuba Sagan - dyrektorem kreatywnym 180 heartbeats Jungv.Matt. Łukasz Słotwiński, po zdobyciu doświadczenia w Y&R, został dyrektorem kreatywnym w nc+. Mamy tez pierwszego group-heada: Radek Dudzic, po latach pracy w S&F i Leo Burnett został szefem grupy kreatywnej w agencji Lubię to, socialowej odnodze agencji Dentsu.

Mamy tez dwóch absolwentów, który dostali pracę zagranicą: Kamil Kowalczyk został zatrudniony jako copywriter w agencji Leo Burnett Chicago, a Mikołaj Dragović jako senior strategic planner w agencji Interbrand w Mediolanie.

Marzec 2015: Bardzo dobre wiadomości z Young Guns Award! Nie dość, że w tym roku Polacy zdobyli sporo nagród, to jeszcze wśród nich byli nasi! Wielkie brawa dla Janka Cieślara z Isobaru (w teamie z Moniką Witoń) za srebro (www.photosfor.life) i brąz (Tatuaże Wolności) oraz dla Kamila Kowalczyka z Leo Burnett Chicago za szereg wyróżnień za printy dla Eggo i mobile Give With a Hashtag!! 

Luty 2014 - znowu ogromny sukces Kamila Kowalczyka w Young Guns 2013: dwa razy Silver Bullet, jedna nominacja oraz miejsce w pierwszej dziesiątce najbardziej obiecujących młodych talentów!

Końcówka 2013 to same sukcesy:) W konkursie Urzędu Patentowego RP na film reklamujący ochronę własności intelektualnej wyróznienia  zdobyli: Danka Kisiała, Jurek Dudek i Gosia Tyburska za film "Czosnek" oraz Kacper Stępień i Michał Włodarczyk za film "Mózgi".

Janek Cieślar (Hypermedia Isobar) zdobił nominację do Epiki 2012. Do nagrody zabrakło jednego głosu!

 WOW! Z tegorocznego Golden Drum (2012) nasi studenci - absolwenci przywieźli az sześć srebrnych statuetek! Trzy Kamil Kowalczyk (Leo Burnett), dwie Janek Cieślar (Hypermedia Isobar) i jedną Kuba Sagan (Y&R). Biorąc pod uwagę, ze w sumie Polacy zgarnęli 16 nagród, to nasz udział był w tym całkiem znaczący! Dodatkowo, w kategorii studenckiej, Krzysiek Grudziński (Publicis), zdobył nagrodę w kategorii studenckiej za plakat Piran Portoroz.

Kamil Kowalczyk, obecnie Leo Burnett, zdobył brąz w The One Show, za kampanię Jeep In dla Fiata.

Kamil Kowalczyk zdobył równiez coś niecoś w Cannes: nominację za Heineken QR Code oraz srebro w kategorii Young Creatives Film.

 

Sukcesy w KTR 2012:

Karolina Antczak i Olga Kałagate wygrały w kategorii Creative Students (film).                                            

Kamil Kowalczyk, nasz były student, obecnie w Leo Burnett, wygrał w kategorii Young Creatives (film).

Radek Dudzic, nasz były student, obecnie w JWT, otrzymał srebro, trzy brązy i cztery nominację!

Piotr Haltof, nasz były, obecnie w Saatchi&Saatchi, zdobył brąz za Pyłki / Novartis.

 

Logo Agnieszki Nowak zostało wybrane przez organizacje Center for Industrial Productivity and Sustainability oraz Wind Gateway jako oficjalne logo Wind Gateway. Mozna je zobaczyć tu: 

Logo Miłosza Piroga zostało umieszczona na - stronie, która zamieszcza najlepsze prace z zakresu "identity, branding and logo design".

Radek Dudzic, copywriter w JWT, otrzymał 3 brązowe statuetki w tegorocznym KTR (2011). Za ambient media, street marketing i fundraising & appeals.

Logo Tatiany Burchuladze - Sobczyńskiej zostało wybrane spośród kilku tysięcy logotypów z całego świata do grupy 50 najlepszych na stronie thelogomix Best Logo Design of 2010.

Kamil Kowalczyk jako jedyny Polak został finalistą międzynarodowego konkursu reklamy "Magdalena" w Słowenii i zdobył specjalne wyróżnienie jury za ambient dla piwa Tyskie. Ta sama praca dostała nagrodę w Ads of The World - swoistym plebiscycie popularności. Tu trudniej jest dostać nagrodę niż w niejednym konkursie, bo jury, składające się z internautów z całego świata, jest bardzo wymagające i złośliwe:)

Bartosz Jeglejewski otrzymał wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie "Haiku dla Warszawy". 

Kamil Kowalczyk trafił na shortlistę prestiżowego, miedzynarodowego konkursu D&AD w kategorii "Advertising - Poster/Outdoor". 

Magda Mosur otrzymała drugą nagrodę w ogólnopolskim konkursie na film reklamowy zorganizowanym przez czasopismo "Focus".

Kamil Kowalczyk i Grzegorz Oleśniewicz dostali nominację na międzynarodowym festiwalu Golden Drum w Portoroz za plakat "New Identity of Piran".

Ewa Jaworska i Radek Drzazga wygrali konkurs Klubu Twórców Reklamy w kategorii Students 2008. 

Absolwenci SMR, już pracując w agencjach reklamowych, również dostają nagrody:

 Radek Dudzic (Scholz-and-Friends):  Złote Orły za pracę „Marylin”, KTR za pracę „Marylin”, nominacja do Złotych Orlów za „Wieczór wszystkich zjedzonych”;  Marcin Nowakowski (Ogilvy) wygrana w konkursie Young Creatives w kategorii film;  Magda Bretsznajder-Domagała i Kuba Sagan (Young&Rubicam) wyróżnienie na festiwalu oddziałów Y&R z Europy Środkowej i Wschodniej w Portoroż.

 

Już w czasie nauki studenci realizują profesjonalne kampanie dla prawdziwych klientów:

Film „Kardiogram” dla Polskiej Unii Medycyny Transplantacyjnej, autorstwa Zuzy Koraszewskiej i Kuby Gajosa pojawił się w kinach i wybranych stacjach telewizyjnych.

Kampania „Ciąża bez alkoholu” dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, autorstwa Małgosi Majewskiej i Magdy Bretsznajder-Domagały pojawiła się na billboardach i plakatach w całej Polsce, oraz w kinach i stacjach radiowych. Sam film był pokazywany w wielu krajach Unii Europejskiej.

Kampania billboardowa dla Hospicjum dla Dzieci, autorstwa Magdy Bretsznajder-Domagały i Marty Kartasińskiej, pojawiła się na ulicach całej Polski.

Film "Sprzątaczka" autorstwa Ewy Jaworskiej dla Akademii Leona Koźmińskiego był wyświetlany w sieci Cinema City w całej Polsce.

Kampania „Zysk z dojrzałości” dla Akademii Filantropii w Polsce, autorstwa Radka Drzazgi i Kamila Kowalczyka, składająca się z filmu, prasy, radia i Internetu, ujrzała światło dzienne we wrześniu 2008.

W wielkim przetargu, zorganizowanym przez Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich na dwa spoty telewizyjne dotyczące podziału ról społecznych (rodzinnych i zawodowych) kobiet i mężczyzn pokonaliśmy 10 agencji reklamowych! To nasz wielki sukces, okazuje się, ze żółtodzioby mogą pokonać starych wyjadaczy:) Oczywiście żółtodzioby pracowały pod światłym kierownictwem Bartka Bartoszka, wieloletniego dyrektora kreatywnego TBWA.

I znów wygrany przetarg: tym razem realizujemy cztery 30-sekundowe spoty radiowe promujące idee równych szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy :)  Autorzy: Marta Chojnacka i Kuba Kopczyński.

Kontynuujemy współpracę z najstarszą i jedną z najlepszych szkół reklamy na świecie, Minneapolis College of Art and Design. Zrobiliśmy wspólnie kolejny projekt, "Chopin jest cool!". Dwójka studentów z Minneapolis przyjechała na dwumiesięczny staż do Warszawy, dwójka naszych wyjedzie uczyć się reklamy do Stanów.

Wygrany przetarg! Byliśmy lepsi od siedmiu agencji:)  Dla Państwowej Inspekcji Pracy realizujemy kampanię: film, radio, plakaty, bannery. Kampania ujrzy światło dzienne we wrześniu 2012, więc w sierpniu pracujemy!

Jeszcze jeden wygrany przetarg! Sierpień będzie BARDZO pracowity, bo konkursie na „Opracowanie projektu kreacji oraz strategii mediowej i strategii komunikacji ogólnopolskiej kampanii na rzecz zapobiegania problemowemu graniu w gry hazardowe wśród młodzieży” zajęliśmy pierwsze miejsce i w nagrodę dostaliśmy ten projekt do realizacji:

Maj 2013 - dzięki scenariuszowi Magdy Basta wygrywamy konkurs na scenariusz dla marki Oeparol i realizujemy 45 sekundowy film do internetu.

 

 

Szkoła Mistrzów Reklamy to specjalistyczna instytucja szkoląca do działów kreacji, obsługi klienta i strategii w agencjach reklamowych i eventowych. Szkolenia marketingowe są prowadzone wyłącznie przez praktyków agencyjnych z wieloletnim doświadczeniem, aktywnych zawodowo - stąd system szkoleń oparty na weekendowych zjazdach. Nasi studenci pracują na projektach od briefingu po końcową realizację, pod czujnym okiem wykładowców, którzy często stają się wkrótce szefami swoich byłych studentów. W ciągu kilku lat działalności nasi studenci znaleźli zatrudnienie w większości sieciowych agencji w Polsce zdobywając wiele nagród na krajowych i międzynarodowych festiwalach.
Szkoła Mistrzów Reklamy - szkolenia marketingowe SMR
email: kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl | tel. 603 643 053
Produkcja Unigroup.pl