Jak działa szkoła

Jak działa szkoła

tu jesteś: O szkole / Jak działa szkoła / Jak działa szkoła

 

Szkoła Mistrzów Reklamy to jedyna, zrzeszona w IAA (International Agency Association) branżowa szkoła reklamy w Polsce, przygotowująca do pracy w agencjach reklamowych. Nauczycielami są wyłącznie praktycy, na codzień pracujący w agencjach reklamowych, domach mediowych i studiach produkcyjnych.

replica watches

W ramach szkoły uruchomione zostały następujące kursy:

 

- dla przyszłych pracowników działów kreacji, czyli copywriterów i art directorów,   

 

- dla pracowników działu obsługi klienta, czyli account managerów,

 

- dla pracowników działu strategii, czyli dla strategów,

 

- dla pracowników agencji, zajmujących się event marketingiem, czyli dla event managerów.

 

- dla pracowników domów mediowych, czyli dla media plannerów /buyerów, zwanych "mediowcami"

 

- dla pracowników agencji reklamowych i marketerów, zajmujących się promocją firm w mediach społecznościowych, czyli social media managerów.

 

- dla reżyserów/ operatorów specjalizujących się w reżyserii spotów reklamowych

 

 

Kurs dla copywriterów i art directorów

Kurs trwa 12 miesięcy. Zajęcia odbywają się w soboty w godzinach 10 – 16.30 plus indywidualne konsultacje lub zajęcia z Photoshopa do 18.30. W każdym miesiącu są trzy spotkania. Jeden weekend w miesiącu jest wolny.

Naukę możesz rozpocząć w dowolnym semestrze, z tym, że cały okres nauki musi trwać przynajmniej pełne cztery semestry, gdyż tylko w ciągu tego czasu będziesz w stanie przygotować dobre portfolio. Jeśli rozpoczniesz naukę w semestrze zimowym, zakończysz ją wraz z ukończeniem semestru jesiennego. Jeśli rozpoczniesz w semestrze wiosennym, ukończysz szkołę po semestrze zimowym itd.

Po drugim semestrze kończysz naukę z portfolio, które powinno zawierać co najmniej dwie kampanie, kilka pojedynczych reklam prasowych i ewentualnie jedną reklamę radiową lub telewizyjną. Oczywiście to, jak bogate będzie twoje portfolio, zależy wyłącznie od ciebie!

Jeśli twoje prace zostaną wysoko ocenione, prawdopodobnie już w trakcie nauki będziesz mógł podjąć staz w jednej z agencji w Warszawie. 

Uwaga: od października 2015 wprowadziliśmy onlinowe kursy copywritingu.

 

Kurs dla account managerów

Kurs trwa 4 miesiące (8 zjazdów). Zajęcia odbywają się w agencji Leo Burnett w Warszawie, dwa weekendy w miesiącu, trwają od 10 do 16.

Jesli opuścisz jakiś zjazd, będziesz miał mozliwość odrobienia go w kolejnej edycji kursu.

Każdy zjazd to spotkanie z trzema nauczycielami. Każdy z nich prowadzi zajęcia, trwające 2 godziny lekcyjne. 

Istnieje mozliwosc odbycia stażu w jednej z sieciowych agencji reklamowych.

 

 

Kurs dla event managerów

Kurs trwa 4 miesiące (8 zjazdów). Zajęcia odbywają się w agencji Leo Burnett w Warszawie, dwa weekendy w miesiącu, trwają od 10 do 16.

Jesli opuścisz jakiś zjazd, będziesz miał mozliwość odrobienia go w kolejnej edycji kursu.

W tej edycji kurs prowadzi Nina Zukowska. 

Istnieje mozliwosc odbycia stażu w agencji, zajmującej się event marketingiem.

 

Kurs dla strategów

Kurs trwa 4 miesiące (8 zjazdów). Zajęcia odbywają się w agencji Leo Burnett w Warszawie, dwa weekendy w miesiącu, trwają od 10 do 16.

Jesli opuścisz jakiś zjazd, będziesz miał mozliwość odrobienia go w kolejnej edycji kursu.

Każdy z 8 zjazdów to spotkanie z następującymi strategami: Jacek Młynarski, Adam Samsel, Rafał Piasecki, Paweł Popek.

Zajęcia odbywają się w dwugodzinnych blokach. 

Istnieje mozliwosc odbycia stażu w dziale strategii jednej z sieciowych agencji reklamowych.

 

Kurs dla media plannerów - buyerów

Kurs trwa 4 miesiące (8 zjazdów). Zajęcia odbywają się w agencji Leo Burnett w Warszawie, dwa weekendy w miesiącu, trwają od 10 do 16.

Jesli opuścisz jakiś zjazd, będziesz miał mozliwość odrobienia go w kolejnej edycji kursu.

Kurs prowadzą eksperci z OMD.

Istnieje mozliwosc odbycia stażu w domu mediowym.

 

Kurs dla social media managerów

 

Kurs trwa 4 miesiące (8 zjazdów). Zajęcia odbywają się w agencji Leo Burnett w Warszawie, dwa weekendy w miesiącu, trwają od 10 do 16.

Jesli opuścisz jakiś zjazd, będziesz miał mozliwość odrobienia go w kolejnej edycji kursu.

Zajęcia prowadzi Dominika Dworak, Social Media Consultant K2 Internet.

Istnieje mozliwosc odbycia stażu w agencji internetowej.

 

Szkoła Mistrzów Reklamy to specjalistyczna instytucja szkoląca do działów kreacji, obsługi klienta i strategii w agencjach reklamowych i eventowych. Szkolenia marketingowe są prowadzone wyłącznie przez praktyków agencyjnych z wieloletnim doświadczeniem, aktywnych zawodowo - stąd system szkoleń oparty na weekendowych zjazdach. Nasi studenci pracują na projektach od briefingu po końcową realizację, pod czujnym okiem wykładowców, którzy często stają się wkrótce szefami swoich byłych studentów. W ciągu kilku lat działalności nasi studenci znaleźli zatrudnienie w większości sieciowych agencji w Polsce zdobywając wiele nagród na krajowych i międzynarodowych festiwalach.
Szkoła Mistrzów Reklamy - szkolenia marketingowe SMR
email: kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl | tel. 603 643 053
Produkcja Unigroup.pl